jueves, 24 de abril de 2008

#114

Com m'agradaria poder-ne comprar, de silenci, i no em refereixo a comprar una casa al camp rotllo s'hi està molt tranquil aquí i el ca se pot esbravar i poden jugar sense perill les critarures, compres silenci, val, però també compres solitud i avorriment. Comprar només silenci, pujar a l'avió i que els motors no fessin renou, que el bebè del darrere no ploràs, i que el comandament deixàs de dir, el tiempo en barelona es.... bueno, siempre es bueno cony, calla d'una puta vegada joder, que t'agrada més el micro que el quintero un yoyo, comprar silenci per exemple sis euros l'hora, no, pensem en euros, cinc euros l'hora li vaig dir al pintor però no em va entendre, no entenia res.


Joan Miquel Oliver en El misteri de l'amor.



2 comentarios:

maialavida dijo...

Una rentadora pot gastar fins a 90 litres cada vegada que la utilitzes, un renta-vaixelles, al voltant de 30. Així que usa'ls intel•ligentment i posa'ls sempre a càrrega completa (els programes de mitja càrrega gasten més de la meitat).

Tomás dijo...

Está el rayo azul y L'Heure Bleue (Quatre aventures de Reinette et Mirabelle. El minut després de la nit i abans de l'alba on regna l'absolut silenci. Li has de posar imaginació, un xic. Li posaràs? N'estic segur.

Tomás