domingo, 8 de junio de 2008

As de Jaume Pardo

As con historia. Jaume, me cuesta hablar de él en castellano, pero lo voy a intentar. Bueno, el caso es Jaume más allá de clase, lo conozco de conciertos, de ser amigo de amigos y conocidos, como dice la canción de Los Sencillos. Y es bien porque es adorable y aquí me envía sus As que aparte de ser especiales, como todas las As que vais mandando, tienen un texto detrás.

Esta A caracola, apareció como de la nada, cerca de uns baños de un chiringuito de Formentera:
aquesta A és de Formentera. La vaig fotografiar farà 3 estius a l'illa, a un petit bar de platja perdut de la ma de deu... estava al lateral del local entre els lavabos i una porta que hi deia: privat! no vaig saber que significava aquesta A allà, igual tan sols és una A i soc jo que li veig!


Esta otra es una A recortada de Berlín: això que veus és el pati d'un casal ocupa on hi vivien joves creadors i artistes de totes les disciplines que et puguis imaginar: fotografia, pintura, escultura, treball del ferro o de la fusta o amb materials reciclats... Va ser el lloc q més ens va impressionar de Berlín. Era una finca enorme, abandonada i completament plena de graffities... quan pujavem les escales no sabiem si estàvem entrant a un lloc abandonat o si realment allà hi hauria alguna cosa (estavem cagats de por ajajja )... i va ser aixi com trobarem pisos i pisos de sales d'exposicions i tallers on treballaven amb le seves disciplines, portades per aquests amables habitants...

Pues eso, que mil gracias Jaume, que espero que te guste la canción que te minidedico. Mishima, claro :) y que nos vemos en la cena de graduación!
También os dejo con algunas de sus fotografias. Espero que os gusten también.






Envíame tu A y me harás feliz
andrea.valverde.lahiguera@gmail.com

:)

No hay comentarios: