sábado, 24 de enero de 2009

A de Colorimpar

Otra A para la colección, también vía uno de los mayores proveedores de As, el sr. Peppe. Muchas gracias!
Esta es de Colorimpar, un showroom de mobiliario urbano muy molón. Os aconsejo que linkeís porque la web vale la pena, lástima del flash :P

Para los que os esteis preguntado qué es esta historia de las As, deciros que tan sólo pretendo recopilar As bonitas. Así que si tienes alguna A escondida me la puedes mandar a: andrea.valverde.lahiguera@gmail.com y me harás muy feliz.

:)

2 comentarios:

Dua dijo...

Oie tu!

Ahir vaig veure una a supermolona en una botiga, crec que algun dia hi tornaré d'estrangis i hi faré una foto. T'encantaria.

Com va anar ahir? Jo avui sóc com nu·la. Sí. Nul·la. Cero.

Merlo Marlando dijo...

Ei Andrea!

Tot bé?

Espero que sí. Estic pensant si anar a veure la Christina a La Bikini... és que l'últim disc és molt gran! Ja veuré què faig!

T'he posat a links al meu blog, agraeixo que em posis el meu al teu, però s'escriu "Oficionats". Són aquelles coses que sap greu dir-les i queda una mica repel·lent, però ho havia de dir... espero que no m'ho tinguis en compte.

A veure si ens veiem aviat, una abraçada!

Blai