miércoles, 6 de mayo de 2009

Add to my heart

Flipo con las iniciativas de bookmarking 2.0. Después de conseguir una cuenta en FFFFound! (y decepcionarme que sólo tengan el botón de postear para IE, a parte de una interfaz fea de cojones) me doy de bruces con We heart it, una iniciativa que me pega más, no nos vamos a engañar.
¿Cómo va? Pues lo mismo de siempre. Te añades un botón de Firefox y a la que ves alguna imagen que te impacta la posteas y la marcas para guardarla en tu corazón. Sí, vale, puede sonar ñoño, compro barco, pero es que además todo es muy fácil, sin invitaciones y con imágenes que valen mucho la pena.
Os lo recomiendo vaya.

5 comentarios:

Sandra dijo...

ya te lo he dicho, fffound caca xD

isaac dijo...

Com has aconseguit una conta de FFFF?
Penso que el tema de les invitacions funciona bé, ja que els continguts son(o hauríen de ser) de més qualitat. Per cert... si et regalo una A em pots convidar al ffff?
Merci per l'enllaç, no el coneixía!

Andreä dijo...

Uhm, lo de la A està fet (una ha xula eh xd), però ja et dic que no m'agrada gaire el FFFFound!, per no dir gens. És cert que hi ha qualitat en les imatges que postegen però realment no és gens usable! Jo el tinc al reader i miro i prou. En canvi el We heart it és més macu, més fàcil i la qualitat està prou bé.

Mmm fem el trueque doncs?

isaac bordons soler dijo...

Si, ja entenc el que vols dir. La veritat es que pel que expliques té una pinta una mica cutrilla...
Però el que m'agrada del ffff es el contingut que hi trobes. Suposo que hi ha alguna manera més de posar-hi les imatges que t'agradin que via Internet Explorer, no?
Trueque fet, m'hi poso ja! ;P

isaac bordons soler dijo...

Ah! t'ho posaré més difícil. Si ja teníes dubtes entre el FFFF i el WeHeartIt, n'hi ha un altre que té molt bona pinta:
http://dropular.net/
; )